it's nothing more than trouble ..

Just det, glömde dagens irritationsobjekt!
Proppen & huvudströmmen gick idag IGEN!!
Tycker inte det har varit mer än krångel sen vi flyttade in. -.-
Fick precis tillbaka värmen & varmvattnet idag.
Inte för att varmvattnet går att använda, för vattnet i badkaret är gult ;S
Jag som hade sett fram emot ett långt varmt bad. schi fick jag!

Varmt är det inte heller för den delen.
bajs för gvdhus! lite kiss med.
moget jag vet, men jag är sur :p

nä, som sagt; nu ska jag fortsätta med musiken.
ciao ;*

Jimmy
2009-01-28 @ 10:17:24

Haha säg som det är Camilla.Det gula vattnet e ju för att du aldrig kan hålla dig iom att du blir så uppspelt när du ska bada =P

josefin
2009-01-30 @ 00:31:31
URL: http://stendahl.blogg.se/

jag har frågestund i min blogg om du vill fråga något!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0