jag är inte trög, jag har bara otur när jag tänker ..

Nu vet jag att väldigt många blir glada över vad jag ska berätta;
Jag har bestämt mig (?) för att hoppa på skolan igen.
Fast inte på samma sätt, i och med att jag är vääääldigt skoltrött.
Så ska jag ha praktik ca. 3 dagar i veckan och läsa in dom ämnerna jag behöver dom andra 2 dagarna.
vet inte om det blir bättre, men känns som det iallafall :)
Och känns som att det ger bra erfarnhet också!
Vill absolut ha min praktik på dagis/fritids eller i någon ROLIG affär, :)
Jag vet inte, vad tycker ni? tror ni det blir bättre?

Jaja, hursomhelst!
På dagarna har inte hänt allt för mycket,
det är givetvis det tråkigaste med att vara hemma hela dagarna.
Och för att kunna få jobb inom barnbranschen så måste man ha någon sorts utbildning.
Jag ska iallafall försöka, och inte halvhjärtat utan verkligen försöka.
It's a chance of a lifetime.

I helgen blir det boket igen, denna gången 3 (?) tjejer som fyller år :p
Vet bara vem den ena är, självaste erica som hjälpte mig med foten förra boket . haha ;p
Tror det kommer bli riktigt skoj! Dessutom förfesten med heeelt rätt folk!

Imorgon ska jag och baby till gislaved,
för er som inte vet så ska han börja skolan nästa vecka :)
Så kommer ju bli lättare nu med när vi båda ska upp om mornarna.
Vi ska iallafall på möte hos Syven (stavning?) klockan 9,30.
Där efter ska jag hälsa på lille Josefin som saknar mig så mycket :)
Gullungen ringde innan idag och blev ledsen när jag berättade att jag inte kunde komma idag.

Nu ska jag ta o tappa upp ett bad sen ska jag tvinga baby att mysa med mig! :)


BTW;
vilka är alla som läser min blogg? nästan aldrig någon som komenterar men det är alltid många som läser.
NAAAAMN tack! :)


love, peace and understandin' <3
familjenLorentzon
2008-08-29 @ 19:35:30

Vi läser :)

Anonym
2008-09-03 @ 16:54:48

mermermer!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0