cause it hurts so bad ..

Jag har jätteont i magen :-/
kul för er att veta , haha.

Anyway , skola imorgon, sedan fest på kvällen ? :-D
Låter toppen tycker jag. Är ju trots allt valborg imorgon (?)

Joje färgade mitt hår i förgår.
Det blev rött O.o
Men konstigt nog trivs jag i det :-D
Och igår la Ines in slingor, syns inte jättemycket .
Men ska lägga i fler så småningom, sen så!

Tycker om att vädret är så grymt jävla bra nu för tiden :-D
Kan ju bara hoppas på en toppen sommar! (Y)

Och om 2 veckor får jag EN HUNDVALP !! :-D
Han heter Baloo och är jättetjock :-D
Tänk er en liten gullig valp som är jättetjock och vinglar fram.
Så jävla gullig !! Kommer avguda hunden alltså :-D

Jaja, nu ska jag chilla !

Over and out/
Millz'
Liinda
2008-04-30 @ 12:19:45
URL: http://lindabjuvander.blogg.se

jag ska få en kattunge :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0