Pix

Världens bästa bonusfarmor Ellen har fixat klappkalender till Nattis, hon är överlycklig varje morgon!  (null)

(null)Sjuk liten tjej som somnade på soffan.. <3

(null)
Julemys hemma i Askebo!
(null)

(null)
Handlarlistan som Nattis skrev när hon och Kristian skulle fixa pepparkakshus. MACKELOS 😍😂
(null)
Work in progress!
(null)
Färdigt! Inser nu att jag kunde tagit en betydligt bättre bild... haha
(null)
Mammas stora tjej! <3 
(null)
17+0
(null)
Jul på Liseberg!
(null)
Babe vill ha en bebis i julklapp 😂
(null)
Och Nattis vill att hennes syskon ska heta Chloe om det blir en tjej.. haha
(null)
Träffa tomten fick hon också göra
(null)
Puss da!
(null)
Världens bästa!
(null)
Krama kaninen litegranna
(null)
Obligatorisk "åh där kan bli en fin bild"-bilden
(null)

(null)
Kristian vann, som vanligt.. Jag försökte inte ens 
(null)
DENNA SKÖNHET, låg gott i min mage! 
(null)
Och den här bilden fick jag skickad till mig idag, tror jag avlider när jag får sådana här bilder. HON ÄR JU SÅÅÅ JÄKLA VACKER ALLTSÅ!!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0