Gofika

Nu är jag inne på helgens sista nattpass. Sedan är jag ledig fram tills nästa måndag. 

Kommande veckan är det en del grejer för Nattis. Vi ska på julcafé på hennes fritids på tisdagen, avslutning med scouterna ett par timmar senare och på fredagen så har hon luciauppträdande. Myyyys! Älskar att se henne i luciatåg, hon älskar att sjunga och showa. Precis som jag gjorde när jag var liten, finns massor med likheter med mig i samma ålder. Inte bara utseendet. Höhö. 

Anyways! Idag när jag hade vaknat upp från dagens "nattsömn" så blev det en snabb frulle och hopp in i duschen för att sedan bege sig till Frida i Burseryd. Där bjöds det på gofika, nygräddade våfflor. Var inte igår jag åt det faktiskt, såå gytt! Sen blev det tjöt om allt mellan himmel och jord. Alltid lika trevligt! Kan gå år mellan gångerna vi ses, men när vi väl ses så är det som att det var någon vecka sedan sist. Så det ska vara! 

(null)


Efter besöket hos Frida så åkte jag in till Smålandsstenar och mötte upp min kära man som precis kommit hem ifrån Norge, så vi hann med en romantisk middag för två på Jabers (Ja, kebab är romantiskt..) innan jag skulle åka och jobba. Längtar sååå tills imornkväll när jag får ligga ihopkurad i hans famn igen. Bästa stället som finns att ligga på <3 

Första timmarna på jobbet har gått fort och jag har redan lyckats klämma i mig sex clementiner.... Nämnde jag att det är min craving sedan typ 3 veckor tillbaka?? Och till min besvikelse så var sista påsen jag köpte på Willys skitäckliga. Ni vet den där när man får 50 kärnor i en klyfta? Så man sitter där som en klökande jävla kulspruta och försöker sortera ut dem i munnen... Nae, den lätta går jag inte på igen. Provade någon ny sort idag, som ni kanske förstår efter sex clementiner på några timmar att de fick godkänt. Fick höra att  man kan få en gul bebis om man äter för mycket citrusfrukter, is that soo?? Om så är fallet, så förlåt mig bebis. Men in my defense så är det ditt fel att jag är såå sugen på dem.

Nä! Nu hörde jag tvättmaskinen pipa, så got werk to do! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0