Work ..

Sååå! 
I måndags var jag hos kuratorn då. Det gick bra och hyfsat fort då vi kom fram till att det värsta har gått över så är ingen mening för oss att fortsätta gräva i det så länge jag inte mår dåligt. Så förhoppningvis behöver vi inte ses igen. Haha. (På ett bra sätt alltså, han är jätteduktig.) 
Jobbade ju kvällen sedan. 
På tisdag var det dags för en delad tur.
Jobbade 7-11 och sedan 16-21. 
Fick även hem min selfiestick som jag beställde för några veckor sedan. ÄLSKAR den! Såå mycket roligare att ta bilder nu. 

Idag har äntligen gubbarna från Mio outlet varit här och fixat Nattis säng. Köpte ju en sänglåda där för några veckor sedan som de körde hem åt mig. Den passade dock inte med de benen hon hade på sängen då så de lovade att komma med nya ben och sätta dit de åt mig. Fick ju såklart betala för det men det var det värt både för utrymmets skull och för att de gamla benen började spela på sista visan. De nya var riktigt rejäla och tjusiga! Så det blev himla bra! 
Cornelia kom hit i eftermiddags. Massa tjöt, god mat och ytterligare massa tjöt. Haha. Hon är för underbar den människan!! Går verkligen prata om allt med henne! <3 


Duschade för en stund sedan och nu ligger jag nerbäddad i sängen. Dags att försöka somna nu då det är jobbdags imorgon igen. 
Trodde jag kunde vara säker på att slippa magsjuka, men en av personalen ringde igårkväll och hade åkt på skiten. Så fortsätter hålla tummarna för att man klarar sig!! 
Nattinatti. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0