Härliga vår ..

Vaknade vid nio imorse och såg att jag hade ett meddelande från någon jag inte visste vem det var. Var en kvinna ifrån Finnveden (en tidning) som hade läst förundersökningen om mordförsöket här i Smålandsstenar och även läst om min insats där. Så hon frågade om jag kunde tänka mig att ställa upp i en intervju för att uppmärksamma något positivt också. "Lyfta fram människor som vågar agera som förebilder för andra" skrev hon. 
Visst, jag ställer jättegärna upp på en intervju eftersom det är för en god orsak. Men kan inte bestämma mig för om jag ska göra det anonymt eller som mig själv.. En del av mig vill göra det anonymt, men en annan del vill vara mig själv eftersom jag är en av de som finner saker mer trovärdiga ifall man har en riktig person framför sig.. Sa till henne att jag ska tänka på det under helgen och bestämma mig för vilket. 

Anyway. Efter frukosten gick jag & hjärtat bort till dagis så att Nattis fick leka med sina dagiskompisar medans de var ute. 

Slängde i två maskiner tvätt innan vi gick, så de var klara lagom tills vi var tillbaka igen. Passade även på att vårstäda inomhus. 

Så nu är det rent och fint här hemma.
Ringde även lite samtal. Ena till Mio outlet som jag köpte Nattis sänglåda av, de ska komma hit nästa vecka och sätta nya ben på hennes säng eftersom sänglådan inte går in mellan benen som sitter på den nu. Så just nu står den mitt på golvet. Haha. 
Ringde även till en som kan fixa persienner eftersom 3 av 4 persienner i vardagsrummet har gått sönder i snöret så att det inte går att dra upp de helt. Och jag HATAR att inte kunna dra upp persiennerna. Jag vill ha ljuuust! Förstår mig inte på människor som har persiennerna nere och stängda dygnet runt. Hade fått panik! 

Nattis var ute och cyklade en bra stund innan vi fikade med Gullan ute på altanen. 


Vid fyra dök Hanna & Nova upp. Blev ytterligare någon timma utomhus innan det började bli för kyligt. Käkade ihop innan flickorna tjatade om att Nova skulle få sova över. 

De loooovade att jag skulle slippa ha båda två i min säng. Haha! (Slutade så sist och då var inte min rygg härlig dagen efter) 
Nu sover de gott i Nattis säng, så vi får väl se om jag får ha min egen säng för mig själv inatt. Haha. 

Nu ska jag snart också bädda ner mig då jag är riktigt trött just nu. Så nighty foaks!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0