Förberedd ..

I lördags var vi nere på loppis och sedan hälsade vi på i Johannas nya lägenhet. Superfint! 
Hihi, en bild innan loppisen och innan Nova blev hämtad. 

Efter ett par timmar hos Johanna så skickade Becka och frågade om vi skulle ses på kaffe. Så hon plockade upp oss på vägen så körde vi hem till oss för att sitta ute i solen och tjöta. Pontus var även förbi en snabbis eftersom han hade varit i Reftele och fixat bilen.

När Becka hade åkt så lyxade jag & Nattis till det med ett skumbad och sån där badkula i. Sedan skulle minsann Nattis göra sig "mellofin" hahah. 
Hon valde både klänning och strumpbyxor med omsorg. Och hon skulle minsann ha läppstift också! Hahah.










Passade på att knäppa lite kort på henne, sötnöt! Majoriteten av bilderna blev det dock grimaser på. Haha.

Sedan dök Johanna & Amanda upp. Ååhh, vad kul det var att träffa Amanda igen! (Såklart Johanna med, haha. Men inte umgåtts med Amanda på ett år typ.) 
Nattis var superglad! Så vi beställde kinamat och sedan blev det mellomys!

Helt klart rätt låt som vann! Sa jag första gången han uppträdde med den: "denna låten kommer vinna"
Bara sagt så/varit så säker en gång innan och det var när Loreen sjöng euophoria. Och se hur bra det gick då? Höhö. 

Piffade upp soffbordet lite med. Så har numera en zebramönstrad underdel. 

Igår var vi ute ett par timmar efter frukost innan det var dags för lunch. 
Sedan blev det massa gos innan det var dags för Nattis att åka till pappa.. Buh! Saknar henne redan!


Följde iallafall med mamma och pappa till Bor. Där bjöds det på kvällsmat och massa tjöt. Mys! 
När jag kom hem gick jag bort till Angelica och lämnade en liten present eftersom hon fyllde år igår. Tjötade en stund med innan jag gick hem igen. 

Idag ska jag till kuratorn igen. Både bra och dåligt. Bra för att jag vet att jag känner lättnad när jag går därifrån. Dåligt för att vi antagligen kommer gräva i det andra som hänt som jag mer eller mindre har slutat tänka på.. Så vi får väl se hur det känns efter dagens "möte".
Vid fyra är det dags att jobba. För första gången på över tre veckor. Så det inviger vi med att det går magsjuka där.. Hahah. Usch! Jag som har sån magsjukefobi!! Men har ju inte jobbat något hittills denna månaden så behöver verkligen göra det. Så blir att proppa i sig vitpepparkorn innan och hålla tummarna hårt för att man slipper smittas.. 

Nu ska jag börja göra mig redo snart. Ska hoja ner om lite mindre än en timma. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0