New year ..

Dagarna innan nyår bestod av pulkåkning. Svinkul!!! 




Igår var det ju nyårsafton. Jag & Mathilda släppte av Nattis hos Robbin eftersom det var hans år att ha henne på nyår. Sedan begav vi oss till Värnamo där kvällens spenderades med roligt folk. 




Trerätters, quiz och hade det allmänt trevligt. Drack några cider men kände absolut inte för att bli berusad. Och det var skönt att slippa bakfylla idag! 
Jag och Mathilda sov där, så när vi vaknade idag så blev det rester till brunch. Satt inte helt fel. 

Plockade upp Nattis när vi kom hem och Mathilda åkte hem. 
Nu är hon här igen och vi har käkat hemmagjord pizza och ska kolla på film. Mys! 

Mitt 2014 har varit mestadels bra. Men också saker jag mer än något annat hade velat radera. Så får jobba på att få bort det under 2015 - som SKA bli ett bra år! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0