Pink ..


Idag tog jag ett steg ur min "comfortzone" - roooosa i håret!! Och jag äääälskar det!! 

Har som vanligt skjutit på bloggandet för att för mycket har hänt. 

Har hänt fler grejer som fått mitt redan dåliga mående att bli sämre. 
Men nu har jag tagit tag i det. I onsdags var jag hos en kurator och pratade. 
Förväntningarna var inte höga, men gick därifrån med mycket lättare axlar. Kändes så lättande, så skönt att få gråta ut, så skönt att få höra att det jag går igenom är helt normalt. Jag blev positivt överraskad. Jag har aldrig tidigare gått hos någon för att prata, så har väl bara trott att det är som att prata med sina vänner/familjen. Men allt pratades om på ett så annorlunda sätt, det var som att jag blev tvungen att gräva djupare i mig själv. Och där med gråta för det också. Men det var skönt! 
Så jag ska fortsätta gå till honom tills jag känner att jag är inne på rätt spår igen. Hittar tillbaka till mig själv. 

Lite kort uppdatering om vad som hänt sedan sist:
- Har varit hos Pontus & Carro två gånger (ena gången i fem dagar, myyys!) och har fått spendera massa med tid med min älskade lilla guddotter Ellie. Hon är såååå fin! <3
- Var med om en hemsk upplevelse som ingen borde få vara med om. Men det förde något gott med sig. Den det handlar om överlevde, och det är viktigast!
- Ida var här en kväll och hade sleepover. Skitmysigt! <3 (även Johanna, Bella, Matilda & Alice var här ett tag) 
- Jobbat litegrann. 
- Nattis har börjat på dans. Såå kul för henne! <3
- Shoppat massa. Tar igen för förra månaden som jag inte kunde shoppa.. Höhö.
- Daniela, Oliver & Noomi har varit här. Skönt att få prata lite med systeryster också. <3 

Denna veckan har Nattis varit sjuk. 
Hemsk hosta och även feber två av nätterna.. 
Min hals har varit sådär i två dagar nu, även tjock i näsan på morgonen. Hoppas det håller sig såhär och inte blir värre. Är inbokad för jobb fyra dagar nu i veckan så jag har INTE tid för att bli sjuk!

Idag åkte iallafall hjärtat till sin pappa. Saknar henne redan! <3

Här kommer lite bilder:














































Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0