Bra helg ..

I fredags var jag på otroligt bra humör. 
Längesedan jag kände mig så glad.

Nattis var iväg och badade på eftermiddagen med Robbin, Hanna och barnen. Jag höll pappa sällskap när han skulle till Gislaved så länge. 
När Nattis hade kommit hem så kom Johanna hit strax efter och kort där efter kom Pontus, Carro & Ellie. 
Åt god mat och sedan blev det film.
Och självklart en massa mys med älskade lilla Ellie! <3


Igår gjorde jag & Nattis frukost på sängen (bäddsoffan, haha) till Pontus & Carro. 


På eftermiddagen var mamma och pappa här en snabb sväng eftersom de ville träffa Ellie lite med. 
Sedan stack jag, Pontus & Nattis ner och handlade.
Hem och lagade mat. Sedan blev det Melodifestivalen, film & god fruktsallad. 

Nattis har varit såå stolt över sin lilla kusin hela helgen. Första gången hon träffar Ellie. Hon har påpekat minst 15 gånger att Ellie är HENNES kusin. Haha. Och ett flertal gånger haft henne i knät. 




Idag åkte de hem igen, kommer sakna dem! 
Sedan var det dags att lämna mitt hjärta hos sin pappa. Deeeet suger. Jag längtar sååå tills hon kommer hem igen. Mammas lilla flicka! <3

Vid sex skulle jag tvätta (trodde jag) men hade tydligen bokat mellan 22-02. Inte så sugen på att ränna i tvättstugan vid den tiden så jag bokade om tills imorgon på eftermiddagen istället. Så fick snällt gå tillbaka in med min tvätt.. Haha.
Har käkat & kollat på film. 
Herrejäklar vad filmer jag har sett de senaste månaderna. Till en början var det bara för att hålla tankar borta när jag var ensam. Men mitt mående börjar gå i rätt riktning nu. Sakta men säkert. Jag ser ett slut på denna hemska period, även om jag inte är nära så kan jag iallafall se mållinjen. Och DET mina vänner, trodde jag inte skulle ske så fort. Ser fram emot den dagen då jag VÄLJER att vara ensam hemma, den dagen då jag vet hur jag ska hantera tankarna, den dagen jag börjar känna att jag faktiskt är lycklig fullt ut igen. 
Men som sagt, det går åt rätt håll. 

Imorgon kommer Paulina & Linn hit för att umgås. Paulina ska även sova här, mysepys!!! Har inte setts på några veckor nu eftersom hon har varit utomlands och i övrigt är en väldigt upptagen människa.. Haha. Så ska bli så mysigt med flera timmar ihop och bara kunna prata om allt mellan himmel och jord! <3 

Nä, nu ska jag nog slänga på en film till innan jag bäddar ner mig. Natti!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0