Isolerade ..

Denna vecka har vi hållt/håller oss isolerade. Ska ju äntligen åka till Lund och träffa Therese, Martin, Chelsea & lille Jack. <3 
Eftersom Chelsea väntar på ett nytt hjärta så får vi inte ha minsta förkylning när vi hälsar på. Så Nattis får bara leka med kompisar utomhus och vi har "tagit ledigt" från jobb och dagis. Ska bli såååå kul att träffa dem allihopa!! Inte bestämt om det blir fredagen eller lördagen ännu, men ses ska vi iallafall! 
Nattis skulle ju egentligen till Robbin idag men både han och Hanna har åkt på magsjuka så jag valde att ha henne hemma istället. HATAR magsjuka, så inte värt att riskera att hon får det med då det verkar vara en hemsk variant de har. 
Idag har jag även bokat tid för ögonfransförlängning, spännande då jag aldrig har provat det innan. Trivs jag med det så kommer jag nog fylla på. Asgött för mig som är alldeles för lat för att sminka mig om jag absolut inte måste. Hahaha. 

Sjukt mycket mygg ute nu förresten, blivit mer biten idag än vad jag blivit under hela sommaren. Rätt sick.
Dessutom mitt på ljusa dagen. Måste vara något mysko, inte fan brukar väl de härja mitt på dagen?! 

Har även fått tillbaka min nervskada i armen.. Sjukt irriterande. Och misstänker även att det är en nervskada jag har i foten eftersom den har spökat nu i två veckor och blir värre för varje dag. Gör ont så fort jag trampar på den eller trycker på ett speciellt ställe. Gör inte alls ont när jag bara rör på den. Så får väl gå till farbror doktorn om det inte gett med sig tills nästa vecka. 

Nu ska jag snart sova. Får se vad jag hittar på för att underhålla hjärtat imorgon som inte involverar inomhus bland folk. Får hoppas på fint väder så att hon kan leka med kompisar ute. Hon är så sjukt beroende av kompisar. Kan ha lekt med en kompis i flera timmar och två minuter efter den har gått så gråter hon för att hon inte har någon kompis.. Haha. Det är på gott och ont man bor på ett sådant här ställe då det i princip jämt finns barn ute att leka med, men blir ju ett beroende för henne att hela tiden vilja ha någon att leka med. Det är det första hon ska göra när hon har vaknat och det sista hon vill göra innan hon ska sova typ.. Hahaha. Min lilla plutta. Nåja, man ska ju vara glad att hon har så många kompisar att leka med. Kunde ju ha varit tvärtom och det hade minsann inte varit roligt. 
Nä, godnatt var det. 






myran
2014-09-25 @ 20:17:15

Uppdatera mera!! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0