It's okey not to be okey ..

Mår nog sämre än vad jag själv har velat inse. Dessa dagar när Nattis har varit borta har varit riktigt jobbiga psykiskt. Igår på vägen hem från Malmö brast det i bilen.. Försöker hålla upp en glad fasad men igår var en riktig skitdag rent psykiskt för mig. 
Gullan gav mig förslag att gå ner och prata med en kurator eller något. Någon som kanske vet hur jag ska hantera det som hänt. För det vet iallafall inte jag. Trodde att det skulle bli lättare och inte ta upp så mycket av mina tankar, men det gör det... 

Jag är psykiskt trött och jag vill bara komma tillbaka till den glada, positiva Camilla som jag var för en månad sedan. 
Idag får jag iallafall hem mitt hjärta, min omedvetna hjälte som kan få vad som helst att kännas bra när det inte är det. Min solstråle <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0