Friends ..

Idag har jag träffat två saknade vänner. <3 
Först blev det fika och maaassa prat på Göstas med Ida. Supermys! 
Och vid fem kom Paui hit och vi lagade mat och käkade ihop innan hon skulle iväg och träna. Två personer jag tyvärr inte träffar så ofta som jag hade velat, men åh vad jag älskar att det känns som att det var igår man sågs och att allt är som vanligt. Skillnaden är att man har mer att prata om. Haha. Mina fina <3 

Nu sitter jag och väntar på att big brother ska börja. Två avsnitt idag, gytt. 

Btw, för första gången någonsin så är jag klar med alla julklappar innan det är december. Väntar bara på att alla som har beställts ska komma med posten. De jag inte beställt till köpte jag åt sist jag var i Ullared. Jäkligt gött att inte behöva känna någon stress om att man ska handla julklappar. Tror jag fortsätter såhär varje år, haha. 

Nä, nu börjar mitt program. Bye!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0