Design ..

Tyckte det var på tiden att ändra designen här på bloggen nu när jag ska försöka uppdatera oftare. Blev himla puttinuttigt tycker jag. Haha.
Har även gjort om syrrans blogg, hon hade en väldigt gammal design som jag gjorde för flera år sedan så nu finns det även med bilder på lilla Chelsea & Jack. <3 

Lite suddig bild men syns ju på ett ungefär. Haha. 
Var lite jobbigt eftersom det är år sedan jag gjorde ny design och nu hade de ändrat hur man gör om. Så fattade ingenting först, men när man sen använde den nya funktionen så var det superlätt! Kul att kunna ändra så mycket själv. 

Har kollat på idol nu ikväll. HEJA LISA!!! 
Fyfan vad hon är grym! Har hållt stenhårt på henne sedan hon gjorde sin audition så jag hoppas, hoppas, hoppas att hon vinner!! 

Nu börjar snart idol igen, så nu får jag sluta. Haj!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0