Update ..

Gått ett tag nu igen.. Höhö. 
Kör en kortfattad uppdatering:
- Nattis har haft vattkoppor, snart har märkena efter dem försvunnit helt. 
- Jag har dragit ut resten av mina visdomständer. Gör fortfarande ont (gjorde det i onsdags) Så hoppas det lättar när de tar bort stygnen på torsdag. VAR FRUKTANSVÄRT för övrigt... 
- Har firat min bror som fyllt 30 år.
- Hunnit med en runda till Ullared, blev på tok för mycket inhandlat. Höhö. 
- Äntligen träffat min kära syster & Chelsea (som till och med ville sitta hos sin moster) <3 
- Passat Oliver och Noomi över en natt, då ännu mera syskonbarnsmys. <3 
- Nattis har varit på sitt första barnkalas för en kompis. Hennes favorit från dagis. 
- Har firat Bella & Matilda som har blivit/blir 20. Mina små pluttisar. Hihi
- Köpt ny rosa bilstol till Nattis med prinsessor på. (Hon blev överlycklig!) 
- Köpt nya hyllor till Nattis rum och gjort om där inne. Rensade även bland alla hennes leksaker så nu får hon faktiskt plats med sakerna. Haha!

Kommer inte på så mycket mer viktigt just nu. Men idag har jag iallafall varit i skolan efter att ha varit hemma nästan två veckor pga vattkoppor & tandvärk (lustigt att säga tandvärk när man faktiskt inte har kvar någon tand där) 
Började dagen med ett muntligt föredrag tillsammans med Hanna, gick över förväntan så vi fick ett B. Supernöjd! Hade inte sista lektionen idag så medans Hanna gjorde ärenden så köpte jag en ny klänning och ett par chinos till Nattis och ett par leopardmönstrade "haremsbyxor" till mig. Inte riktigt så mycket blöja som på de vanliga haremsbyxorna och det är bra! Haha.

OCH VET NI?? Idag har jag tagit första steget mot mitt körkort. Synundersökning fixad (gick bättre än jag trodde att den skulle göra) 
Har beställt körkortstillstånd och även bokat in handledarkurs för mig och pappa. Snart jäklar kan jag börja köra. Har sparat ihop till detta jäkla kortet nu så nu ska jag bannemig fixa det också!! Bättre sent än aldrig. Wiho, heja mig!

Innan hjärtat skulle sova innan så la hon sina nya pussel jag hade köpt. Började med 12bitars och sedan 16, 20 & 24. Blev förvånad över hur duktig hon är på att lägga pussel. Har ju inte köpt några med "så många" bitar innan. Men det märks ju verkligen att hon kan, så fler pussel ska införskaffas! 
Nu ligger hon (hör och häpna) i sin säng och sover. Slutar alltid med att hon vaknar mitt i natten för att komma och lägga sig jämte mig ändå men är ju skönt att hon har börjat att somna i sin egen igen iallafall. 

Lägger upp lite bilder i ett nytt inlägg, sen ska jag nog jävlar bädda ner mig i sängen och ligga där tills jag somnar. Haj!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0