Helg ..

Fick hem mitt hjärta idag. <3 Hon har varit hos sin pappa sen i onsdags. Såå skönt att få hem en lycklig unge som gav mig världens bamsekram så fort hon hoppade ur bilen. <3 
Jobbat inatt så var hyfsat segstartad när jag vaknade. 
Pontus och Carro har varit här hela helgen, mys! 
Allt går framåt för mosters lilla stjärna, så bara hoppas det fortsätter likadant och att man snart få gosa med henne igen. <3 

Imorgon blir det skola igen, skönt efter att ha varit borta fyra dagar. 

Nästa söndag ska Nattis få gå på bio för första gången. Vi ska gå och se på Frost i 3D tillsammans med syrran, Oliver & min kära mor. Kommer bli såå mysigt! 

Nattis somnade för en stund sedan och jag blir nog inte så långvarig idag heller. Höhö. Måste bara se till att föna håret innan jag somnar för annars ser mitt hår ut som en svintoboll imorgonbitti. 

Nä, nu ska jag ringa systeryster och få mig en uppdatering om hur dagen har gått för Chelsea. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0