Underbart ..

Vilket lov vi har haft!! Bara massa roligheter. 
I tisdags blev det som sagt badhus i Värnamo innan vi åkte hem. 
På onsdagen blev det lite plugg och städ, sedan ringde Nova mig och frågade om hon fick hämta Nattis och ha henne över natten. "Snääälla Milla, jag vill leka med henne" Hur lätt är det att säga nej då? Haha. 
Så då blev det en spontantripp till Ullared med Ida. De hade fått in massa nya barnkläder. Så ja, ännu fler kläder till Nattis. Även en ny mörkblå vinterjacka då hon "äntligen" börjar växa ur 86/92. Haha. Supersöt var den! Efter Ullared stannade Ida hos mig och det blev filmmys och marängswisch. <3 

I torsdags kom Hanna och hämtade mig. Byggde naglar på henne och blev bjuden på fläskfilégryta, SÅ JÄVLA GOTT!!! När jag och hjärtat blev hemkörda sen så tog vi ett bubbelbad med tända ljus innan hon skulle sova. Mys!


Igår tog vi tåget till Oskarström där vi spenderar helgen hos Pontus och Carro. Blev spagetti och köttfärssås till middag och sedan massa filmer. 


Idag har vi varit på Sannarpsbadet. Nattis var helt uppe i smöret. Sista åket slutade dock i en seriekrock.... En äldre tjej stod kvar där nere när jag och Nattis kom så Nattis huvud flög in i hennes röv och i sedan i mitt huvud. Så jag har en fin bula i pannan nu. Haha! Höll på att börja lipa så ont det gjorde. 
Efter badet blev det donken och sedan hade vi två timmar att fördriva innan bussen till Oskarström skulle gå. Det slutade med att vi gick i affärer, och ja... Vi vet väl alla hur det slutar.. Haha! Hittade två superfina festtoppar som kommer vara såå fina på sedan när man är solbränd. Linnen och bolero till Nattis. Myströja & en enkel klocka till mig. 



Nu är vi hemma i Oskarström igen och nu blir det barnfilm innan vi byter till Wallander sedan när Nattis har somnat. 
Såå nöjd med detta lovet iallafall, verkligen fått kvalitetstid med mitt hjärta och har som satt hittat på en massa roligheter och att se henne så lycklig värmer i mitt mammahjärta. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0