Underbara helg ..

Helgen har varit toppen! I fredags var vi och fikade hos Pierre och Sandra. Sen sov Nova hos oss, så flickorna busade galet mycket på kvällen/dagen efter. 


Vi åkte med Hanna och Robbin hem sen, hjälpte Hanna att klippa och färga håret. Toppade även Nattis hår. 
Sen blev det tacos och mellomys där innan Hanna körde hem oss igen.
Idag vaknade vi halv elva (!!) 
Duschade och klädde på oss efter frukosten. Sen kom Daniela, Oliver och mamma hit. Så vi begav oss ner till Göstas och fikade innan det var dags att se Frost på bion. Bra film, tråkigt dock att det som visas på reklamen inte ens är med i filmen.. Första gången Nattis var på bio, gick förvånansvärt bra. Trodde hon skulle bli mer rastlös. 
Efter bion gick jag, mamma och Nattis till affären för att handla mat innan pappa hämtade oss. Så ikväll har jag bjudit mina päron på middag. Gatt! 


Nattis ligger här jämte och sover så gott. Jag käkar polly, omnomnom!! 

Just det, köpt massa grejer till nagelbyggning nu med. Fick hem det i torsdags när Angelica & Abra var här. Så nu ska jag bara få hem gelé med sen jäklar ska mina vänner få vara försökskaniner. Ska bli spännande att se om man kan åstadkomma något bra resultat sen efter några gånger. 



Nu laddar vi inför en veckas skola innan det blir 9 dagars ledighet, sportlooov!! 

Nu ska jag se om min kära granne vill ta ett bloss eller två med mig. Haj på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0