Sportlov ..

I onsdags åkte hjärtat till sin pappa. Så var en dryg kväll för mig, visserligen paradisefinalen och herrejävlar vad arg jag var där hemma... Haha! 
I torsdags var det skola, sen kom Hennie förbi och tjatade, alltid lika trevligt! På kvällen gjorde jag min allra första nagelbyggning på min kusin. Fick hem gelét då så hon ville komma redan samma dag. Blev faktiskt bättre än vad jag trott, absolut inte perfekt men verkligen helt okej. 

På fredagen var det skola, bygga naglar på mig själv (var mycket svårare än på någon annan) och sedan ett par filmer på kvällen. 

På lördagen blev det partaj! Malin kom till mig vid fyra och vi fixade oss ihop. Sen kom Hennie och Kim och hämtade oss så begav vi oss till Vmo. Käkade på donken snabbt innan vi stack till Robert där förfesten hölls till. Där efter blev det Harrys. Riktigt bra kväll och åååhh vad det var härligt att få komma ut och dansa! Behövdes! 






Igår hämtade jag hem mitt hjärta lite tidigare, packade om väskan och åkte sedan till Värnamo. Grattade brorsdotter Isabelle och fikade innan vi bytte bil och åkte med systeryster hem för att spendera ett par dagar här. 

Idag har vi varit på stor & liten, busat hemma resten av förmiddagen och efter att vi hade käkat lunch så åkte vi till Leos lekland i Växjö. Vilket lekland! Jättestort och maaassor att välja på, barnen var supernöjda efter några timmars busande (även jag & syster, höhö) 

Väl hemma (hos syster) igen så blev det korv med bröd till kvällsmat och sedan sagostund för barnen innan det var läggdags för dem. 
Resten av kvällen har bestått av marängswisch och Wallander för oss vuxna. Omnomnom! 
Nu ligger jag nerbäddad jämte min fiiiina dotter och ska sova. 
Imorgon blir det nog badhuset innan vi beger oss hem till kära Smålandsstenar igen. Nattinatt! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0