Work ..

Såå, igår vid ett åkte hjärtat till sin far. För min del var det dags att göra sig redo för jobb.
Slutade nio igår och gick och la mig på jobbet. Skulle ju vara -10 imorse så jag tänkte bespara mig den kylan. Var riktigt skönt att sova på jobbet då jag faktiskt somnade i tid, strax efter tio sov jag som en stock. Och kände mig faktiskt pigg när klockan ringde imorse. 
Haha, kändes dock ovanligt att ha väskan packad med kudde, tandborste, pyjamas och sån skit när man var på jobbet. Men helt klart värt det! Hade inte somnat så tidigt om jag varit hemma. 

Dagens arbete gick fort! Tiden bara flög iväg och sedan var klockan kvart i fyra och det var dags för mig att sluta. Underbart att ha ett jobb som är roligt, tiden går fort & kollegerna/de som bor där kan verkligen få en att skratta. <3 

Min kväll har bestått av bad, tacos & film. 

Dock hade jag hellre haft sällskap ikväll, men de jag frågade var redan bortbjudna, och mina andra vänner bor ju inte här. Så det sög lite. Men ska kolla en film till så att jag sysselsätter hjärnan innan det är dags att sova. 
Nu blir det nog att kolla på gone girl, hört att den ska vara bra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0