Värre än ett barn ..

Jag är nog mer förväntansfull inför morgondagen än många barn.. Haha. Jag längtar sååå tills Nattis kommer hem till mamma och pappa för att fira julen med oss. Jag längtar såå tills hon får öppna alla sina julklappar. Den glädjen som kommer finnas i hennes ansikte imorgon kommer vara ovärderlig! Och även att få fira med mina älskade föräldrar, har inte spenderat en julafton utan de och lär aldrig göra heller så länge vi alla finns i livet. Ååhh! Kommer vara på så himla gott humör imorgon! Sätta på julmusik på högsta volym medans jag gör mig julfin innan jag hojar bort till mami och papi. <3 

Anywaaaay. Idag åkte ju Nattis till Robbin & Hanna. Jag har slagit in alla julklappar till kusinerna, färgat håret på mig själv (eller ja, utväxten) vad jag har sett hittills så har jag inte missat något. Var dock fett jobbigt. 
Innan vi åkte till Oskarström så var vi på Ica en snabbis, jag hade fått två avier. Och det var de två sista julklapparna till Nattis. Eller nästan, har en till jag beställt men den har inte ens skickats ännu så kan ju glömma att den hinner dyka upp detta året... Men de andra två ska jag iallafall slå in innan jag går och lägger mig.
I Oskarström blev det supergod mat. Fläskfilégryta, potatis och en god sallad. Carro hade gjort sin egna touch på grytan så den blev ännu mer tasty! 

Sedan spelades det såklart bingo. Vi hade åtta lotter sammanlagt och ingen av oss vann ett skit... Har fan aldrig vunnit något på Bingolotto. Hade till och med blivit glad för en ny lott, bara jag hade fått vinna någon jäkla gång.. Haha. 

Vi åkte hem efter fyrans bingo eftersom mappa har en del att stå i inför morgondagen. Så kom hem för en liten stund sedan. 

Nu ska jag slå in sista julklapparna och sedan bädda ner mig så att det blir julafton fortare. Wiho! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0