Snart juuuul ..

Bara två dagar kvar! Julkänslan är på topp! 
I fredags kväll kom även Skogen hit, så blev en film och tjöt innan hon begav sig hem. 
På lördagen lekte Nattis & Nova ett tag innan Nova åkte hem igen. Sedan hade jag & hjärtat en riktig mysdag. Skulle ju ha gått och badat men kom på att hennes mollusker är ju på väg att försvinna allihop så väldigt dumt att riskera att smitta andra barn nu när de snart är borta. 


Men vi spelade iallafall spel, "lekte" med Barbie, åt god mat & tog en snabbdusch innan Jenny, Fredde, Julia & Amanda kom hit på kvällen. Kollade på två barnfilmer (för nattis skull) och Nattis showade och fjantade sig som aldrig förr. Haha, måååånga goa skratt! 

Igår var Nattis och lekte en stund hos Abra. Sedan kom de hit och vi adventsfikade. Mysepys! 


På kvällen kom Skogen hit, blev film & tjöt. 

Idag har vi tvättat, storstädat, Nattis har varit och lekt ett par timmar hos Nova och sedan blev det affären en runda. 
Fick en avi idag, det var en långklänning jag beställt till Nattis. Den är för lång dock så får lägga upp den. Men superfin!

Nu är här rent & fint inför julen iallafall. 


(Taveljävlen har trillat ner -.-)
(hjärtat har bäddat sängen själv, inte såå pjåkigt ändå, hihi)



Imorgon åker Nattis till Robbin & Hanna vid fyratiden. Så får jag tillbaka henne vid halv tre på julafton, min tur att ha eftermiddagen/kvällen i år. Sååå mysigt! 

Så imornkväll ska jag iallafall åka till Pontus & Carro med mamma och pappa för att (som resten av Sverige) spela Bingolotto och käka mat. Uppesittarkvällen är ju tradition att spela bingo på. Hoppas man kammar hem färgfemman eller miljonen. Höhö. 

Nä, nu ska jag sluta tjöta. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0