Skallebank ..

Drog till jobbet imorse. Passet gick fort, men fick stanna kvar till fyra istället. Under tiden fick jag sjuk huvudvärk. Den höll i sig i flera timmar. Vetifan vad det var. Fruktansvärt obehagligt iallafall. 
Efter jobbet hämtade jag lillfisen som har varit sjukt pigg hela kvällen. Hon somnade typ halv tio (!!!) och har varit vaken sedan sex i morse.. 
Har iallafall ätit pizza nu ikväll, badat ihop och sedan blev det en film med min kära granne. Mys! 

Har tända ljus i hela vardagsrummet, äääälskar det! Myskänslan är ju på högsta nivå när hela rummet lyser upp av värmeljus. 

Nu är jag ledig i en vecka. Jobbar bara juldagen och annandagen nästa vecka. Om det inte skulle dyka upp något akut då vill säga. 
Så helgen ska det mysas ordentligt med mitt hjärta. Får se vad vi hittar på imorgon, kanske gå ner och bada eller något? 

Och förresten!! Nu är det officiellt. En av mina absolut närmsta vänner är gravid!! Min älskade Ida ska få barn! (Och Christoffer så klart, haha) 
Jag är såååå glad för deras skull! De kommer bli toppenföräldrar. Deras bebis ska skatta sig lycklig. <3 
Längtar såå till sommaren nu så att bebisen kommer ut och man får goooosa! Även avis på Ida som går vara gravid & föda barn. Något av det bästa, underbaraste och häftigaste jag har gjort! 
Grattis igen myran! <3

Och på tal om barn. Nu har den jobbiga dagen kommit som jag visste skulle komma.
Robbin vill ha Nattis varannan vecka. Ja, jag tänker egoistiskt. Jag vill inte missa så stora delar av min dotters liv. Men jag vet också att hon har rätt till båda sina föräldrar. Så så länge det funkar bra och hon inte påverkas negativt av det så får jag låta mitt ego take a step back. Men det gör ont. Verkligen! Så jävla ont!
Jag kommer i princip missa halva hennes uppväxt från och med nu. Det krossar mig.. Jag är inte redo. Kommer nog aldrig bli det heller.. Bara att skriva om detta gör att jag nu sitter och lipar. Mitt älskade lilla hjärta!! Önskar så att jag skulle kunna finnas där för dig vid varenda skrapsår, varenda grej du är ledsen för, varenda stund du är lycklig och stolt har något att berätta. Varenda litet skratt. Varje gång du vill ha en kram. Eller varje natt du vaknar och vill komma och lägga dig hos mig. Ååhhh. This is really breaking my heart. </3


Vart du än är så kommer jag alltid finnas där med dig, på ett eller annat sätt. Jag älskar dig min fina skatt, mer än ord någonsin kommer kunna förklara!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0