Pyjamasparty ..

Igår flätade jag nattis hår efter att vi hade badat. Så imorse när vi tog ur flätorna så var hela håret krulligt. Supersött!

Vid två cyklade vi ner till Robbin och barnen så de fick leka lite. 
När vi hade gått därifrån hade Nova blivit jätteledsen. Så slutade med att hon kom hit sen för att sova över. 
Abra och Angelica kom även hit så vi hade "Pyjamasparty". Jättemysigt! 
Kvällen bjöd på många skratt för oss allihopa. 
Nova hade hemlängtan när de skulle sova men slutade med att hon stannade kvar ändå (de flesta gångerna innan har hon velat åka hem) 
Tog dock ett bra tag innan de somnade. Bella och Matilda har varit här också <3 saknade flickor! Matilda har jag nog inte träffat sedan min "examensfest" om jag inte minns fel. Så är ju ett halvår sedan isåfall. 

Ska snart lyfta in flickorna i nattis säng eftersom de somnade i soffan. Sedan ska jag glo på tv eller en film innan jag också går och lägger mig. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0