Helgen ..

Haft några underbara dagar fyllda med enbart glädje! Var ett tag sedan jag mådde så bra och bara var glad. 

I fredags var jag och tittade på hjärtats lucia på dagis. Vi lyckades locka håret, de flesta lockarna förstördes dock på väg till dagis eftersom det blåste så mycket.. 

Lucian var supermysig som vanligt. Och Nattis var sååå fin som ängel. <3

Sedan spenderades helgen i Oskarström hos min älskade bror och svägerska. <3
På lördagen åkte jag & Carro in till stan för att hitta en ny julklänning till Nattis. Hade sån jäkla tur! Just den jag ville ha var oddsen inte stora att jag skulle hitta. Men till min lycka så hittade jag den i en affär som heter Piraia som jag inte varit inne i tidigare. Och det fanns endast en kvar och den var i rätt storlek. Så jag var nöjd!

Letade i alla andra barnaffärer efter en vit kofta. Inte någonstans fanns det. Så det sög lite.. 
Köpte mig iallafall en ny morgonrock, love it!

Sedan lunchade vi på subway också, gott! 

När vi väl var hemma i Oskarström igen så började jag diskret försöka städa lite och få undan disk eftersom jag hade planerat in en babyshower för Carro som hon inte visste ett smack om. Hihi. 
Så vi bakade (även det var planerat utan hennes vetskap om varför vi bakade just det) haha. Blev iallafall en kladdkaka med after eight i, tillsammans med grädde och hallon. Blev himla bra! 
När hennes vänner dök upp vid fem så blev hon jätteöverraskad. Blev en väldigt lyckad babyshower. Hennes ena vän tog även på sig uppdraget att göra en blöjtårta eftersom jag inte kunde haft med mig den dit utan att hon skulle fatta. 

Tycker hon gjorde ett toppenjobb! Så fin den blev. 

På kvällen blev det god mat och film. 

Söndagen spenderades i soffan i princip hela dagen. Vi kollade på sex filmer totalt, haha. Mysigt med sånna dagar också. Sen åkte Carro till sina föräldrar och skulle sova där eftersom de skulle stänga av värmen och varmvattnet dagen efter och hon ville kunna duscha innan de skulle till barnmorskan.
Så jag och Pontus hade skräckfilmskväll. Spooky! 

Igår åkte vi in till Halmstad vid tolv för att möta upp Carro och bege oss till deras barnmorska. Jag fick följa med in och fick höra på min framtida gudbebis hjärtslag. <3  (vet inte om jag får skriva kön här, men jag vet iallafall hihi)
Sedan åkte vi hem till Smålandsstenar. Plockade upp Nattis och åkte till mamma och pappa för att fika och tjöta lite. Sedan åt vi god fläskfilégryta här hemma (Hannas recept som jag ääääälskar!) Kollade på paradise och även en film. 

Idag har vi varit på julfest på dagis och sedan åkte vi till bambu och käkade lunch. Mmmmm!

När vi kom hem så satte jag på kaffe eftersom Hennie & Kim var på väg. De stannade ett par timmar innan de begav sig igen. Mysigt att få träffa Hennie igen, även om Nattis kidnappade henne mestadels av tiden.. Haha. 

Imorgon är vi lediga och på torsdag är det dags för jobb igen. Kul! Man saknar allihopa där när man varit borta en vecka! 

Nae, färdigbabblat för idag. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0