Första december ..

Denna dagen har varit bra. Såå skönt att ha mitt hjärta hemma. <3 
Trodde dock hon hade fått uvi I förmiddags då hon hade jätteont och inte kunde kissa. Släppte dock efter en timma. Så sen när väl vc ringde upp så sa de att jag ska höra av mig om det kommer tillbaka, men det hoppas jag att jag slipper behöva göra. Har aldrig haft det själv, men det säga göra jätteont. 
Becka var här i eftermiddags. Fikade och tjötade. Mysigt!
Beställde även en klänning och en "kofta" på rean hos Nelly idag. Hoppas det passar!
Dock blivit väääldigt mycket nätshopping sista tiden, får nog ta och chilla lite med det nu. 

Kvällen bestod av "romantisk" middag för mig och hjärtat. Första avsnittet av julkalendern och sedan bus & mys innan hon skulle lägga sig.


Resten av kvällen underhålls jag av bigbrother och paradise. Skönt när man kan hålla huvudet sysselsatt även om de programmen kanske inte är det bästa för hjärnan. Haha.. 
Anyway, idag har varit en bra dag utan ledsna tankar. Tummen upp för det! 

Puss på er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0