Expectations ..

Såå, jobbade till 14 igår. 
Hanna hämtade Nattis på dagis redan vid 10 så att hon fick leka med Nova istället. 
Efter jobbet kom Carro och Pontus förbi en snabbis eftersom Pontus skulle låna pappas gamla bil över helgen. 
Sedan tog jag mig en timmas tupplur. Gött! 
Resten av kvällen hade jag sällskap av fina Paui. Underbara hon! <3 
Fick hem massa grejer igår med. Bland annat lite julklappar till Nattis. Massa frostgrejer. Hon kommer bli överlycklig! 
Fick även hem hennes julklänning som verkligen var under all kritik.. Fyfan så ful den var i verkligheten. 

Ser inte alls ut som på bilden. Så besviken är minsta ordet. Nu ska man bara försöka hitta en ny som finns kvar i hennes storlek innan jul också.. Blöh! 
Får hoppas Carro vill åka och kolla i affärer i helgen. Höhö. 

Tänkte att jag ska börja slå in julklapparna och lägga under vår bebisgran. Får säga till nattis att tomten tar tillbaka dem om man öppnar de innan jul. Haha. 
Ikväll kommer hon hem för att sova hemma. Vet ju inte hur vädret blir imorgon och Robbin ville inte chansa om det är skitväder. Hon har ju lucia imorgon kl 7 på morgonen så är säkrast om hon är hos mig. Gött för mig som slipper vara hemma själv ikväll och gött att jag får göra henne fin i håret innan lucian.. Haha. 
Nattis har själv valt att vara ängel, så hon kommer vara superfin! Fick låna ängelvingar och gloria av min syster. Fattar dock inte hur hon vet att man kan vara ängel? Ingen på dagis som varit det tidigare. Men hon säger att det är för att jag har en ängelprydnad i köket. (Som står jämte en lucia) så kanske är så hon kopplat ihop det. 

Nåja, nu ska jag börja julklappsverkstaden tänkte jag. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0