Long time no see ..

Hallåja! Var ett bra tag sedan jag skrev nu. Skrev ett långt inlägg sist jag jobbade natten men då krashade appen så var för arg för att skriva om allt igen. Haha.
Mycket som hänt sedan sist.
- Skolan har börjat, har hunnit läsa färdigt medicinkursen (nästan, kommer ha något oförberett prov till)
- Jobbat en del så fort jag har haft tid till det.
- Ska numera hålla mig nykter minst året ut. Efter senaste fyllan så var det ett beslut jag valde att ta. Hemsk fylla, tre dagars bakfylla och en ångest som heter duga.
- Varit på nya leklandet i Gislaved två gånger.
- Tandläkaren för både mig och Nattis. Nattis tänder kollade dom bara på och mina har dom lagat. Har en lång bit kvar innan käften är återställd men är en bit på vägen iallafall. Ska dit igen om två veckor typ.
- Mitt lilla hjärta har fyllt 3 hela år. Helt sjukt vad fort tiden går. Mammas stora tjej som formas till sin egen individ mer och mer varje dag. Dock har hon kommit in i en period då hon är riktigt tykig. Haha, lilla fröken har attityd må ni tro. Men kan också vara världens sötaste. Igår var hon så himla kärleksfull. Väckte mig med mys och pussar. Sa "älskar dig världen" flera gånger. <3
- Haft kalas för snuttan också, lyckat och tack för medverkan och all hjälp från de som hjälpte till!
- Mamma har fyllt år, henne firade några av oss syskon/barn/respektive och pappa på Sabinas med god mat.
- Har hunnit med Ullared två eller tre gånger. Hahaha, fyfan. Sjukt att jag kan handla lika mycket varje gång..
- Påbörjat resan mot varannan vecka för Nattis. Fanfanfan. Inget jag gillar alls. Och hade jag haft mer att säga till om så hade det fortsatt med varannan helg. Men tyvärr så har jag ingen ensamrätt på henne, hur mycket jag än hade velat.. Nattis kommer klara det galant. Hon älskar att vara där, hos sin lillasyster som hon säger. <3
Men mig däremot, kommer nog ta knäcken på mig första halvåret.. De hämtade henne idag och nu kommer hon inte hem förrän söndag. BUH! Min lilla älskling.. Och detta är inte ens en hel vecka ännu.. RÖV MED! Ursäkta. Blir på dåligt humör bara jag tänker på det. Så nu lämnar vi det ämnet.

Tur man ska jobba hela helgen så man fördriver lite tid.
Imorgon har vi bara en lektion så kommer bli en dryg dag, får försöka våldgästa någon så jag har något att göra.

Just det, glömt att säga att mina allra bästa vänner har flyttat ifrån mig. Ännu en jävla rövsak... Nu har jag ingen av mina bästaste här hemma som jag kan umgås med när jag vill. Det SUGER!
Känner faktiskt att jag är i en svacka nu. För mycket dåligt som hänt på för kort tid. Hinner inte ta in allt och ensamheten är nog svårast. Helvete med vad deprimerad jag blir nu när jag sitter och skriver om det. Är nog inte förrän nu jag faktiskt inser hur ensam jag faktiskt kommer att vara.

Usch. Hade inte en aning om att detta skulle bli ett deppinlägg så nu slutar jag innan jag vräker ur mig hela min livshistoria.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0