Jönköping ..

Vid tio idag kom Robin och hämtade mig så begav vi oss till Jönköping. Började inne på Ikea, där fann jag mina expediter, ljusstakar, dörrmattor, julglas och lådor till expediten. 
Sedan blev det A6 en snabbis, köpte ett par matchande hellokittybyxor till nattis luvtröja, ett par uggs, ett par finskor, tre diadem och två linnen. Blev bara handlat kläder till hjärtat idag. 
Sedan blev det Elgiganten där jag hittade en surfplatta till Nattis. Ska hon få i julklapp. Blev en samsung galaxy tab 3 (tror jag) haha. Kostade bara 990:- och hade bestämt att den skulle ligga runt tusenlappen då jag inte vill lägga flera tusen på en då hon faktiskt bara är tre år. Huvudsaken är att hennes memory, pyssel, pippispel osv funkar. Bra att ha om man ska åka bil en längre bit med så hon kan kolla på film. 
Tänkte köpt en begagnad först men lika bra att köpa ny så man får garantin med. 
Helnöjd med dagens shopping begav vi oss till donken och käkade. 
Hämtade upp hjärtat på vägen hem och sedan hjälpte Robin mig att få ihop expediterna. Blev skitbra! Nu fattas bara en lite större tavla att ha ovanför och lite annat att ha på den. 

Blev av med hyllan jag hade där innan snabbt då jag la ut den som skänkes på loppis. Tog inte ens en timma sen var den borta. Lyckades även bli av med nattis sackosäck i samma veva. Haha. 

Har fått i oss lite kvällsmat och nu sitter hjärtat och kollar på dumma mej 2, stooor favorit hos henne. Går varmt här hemma. Haha! 
Nu ska jag få pyjamas på fisen och borsta hennes tänder innan jag får henne i säng så vi orkar upp till skola/dagis imorgon. 

Haft en himla bra dag, hoppas veckan fortsätter likadant. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0