Dress ..

Tjolahopp! 
Idag vaknade jag upp med halsont och tungt huvud. Halsen har dock inte gjort så ont under eftermiddagen och kvällen. Så hoppas det inte blir något av det. 
Skoldagen gick rätt drygt, hade två redovisningar och sedan grupparbete. 
Hämtade upp mitt h&mpaket på hemvägen. Sen hämta Nattis på dagis, hem och packa till henne sen var det hejdå. Buh! 
Nåja, får ju ha henne några timmar imorgon när vi ska till Bvc och sedan fika hos Angelica. 
Ska bli kul att se hur lång hon har blivit lilla fisen. 

Min klänning som kom från h&m idag var helt underbar! Första gången jag köper en långklänning själv, men åh vad fin den är! 

Nu ska jag föna håret och sedan bädda ner mig och försöka somna. Haj!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0