Omplanering ..

Mina körkortsplaner går åt helvete. Mina tänder är åt helvete och vill jag ha kvar dem mer än några år så måste jag laga dem illa kvickt. Kostar mig bara 12000:- att laga. (Och då ersätter ändå fk 19000:-) Fint! Är ju en summa man plockar upp ur bakfickan sådär.
Så alla pengar jag jobbar för i sommar får gå till mina tänder. Inte mitt körkort...
Ååhh. Blir så jävla ledsen.
Men tänderna är inte något jag kan skjuta på. Så är bara att se glad ut...
Älskar vuxenlivet och alla dess motgångar!

I helgen hade vi iallafall Nova här, R & H skulle till Malmö så frågade om inte Nova kunde få vara här istället så jag också kunde få se systrarna bus en helg.
Gick faktiskt jättebra, bråk hit och dit men var också såå gulliga mot varann. Riktig syskonkärlek <3

I helgen ska Nattis till R&H, bytte ju förra helgen mot denna eftersom dom skulle till Chappen med barnen nu på lördag.
På lördag ska jag jobba 7-13 sen hem och ha smyckesparty vid 14. Sen blir det nog Chappen en runda på kvällen med mina favorittjejer. Och sen jobba söndag 13-21. Så Nattis blir kvar hos pappa tills måndag morgon då vi möts på hennes dagis innan skolan.

Har prov nästa tisdag med så måste sätta igång och plugga innan helgen eftersom den är full förutom fredagen.

Nu ska jag snart försöka sova så vi kommer upp imorgon.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0