Solsken ..

Igår blev det lite shopping ändå. Höhö.
Jag, Ida, Joje och hjärtat åkte till Värnamo. Nattis var hos Jimmy och Louise medans vi gick i affärer. Hon var väldigt blyg först och trodde inte att hon skulle låta mig gå. Men efter att katten hade börjat busa så var hon helt uppe i smöret så då var det inga problem alls längre.
Hittade iallafall en topp, en tröja, ett skärp till mig & pilotbrillor & världens finaste topp till Nattis. Allt utan tröjan inne på h&m. Där går man aldrig ut tomhänt ifrån iallafall. Haha.
Sedan hämtade vi hjärtat och begav oss till donken. Mmmm, cheeseburgare <3

På kvällen blev det film med Ida. Vi orkade dock inte kolla klart någon av oss då den skulle hålla på till kvart i ett. Tant som man är. Höhö.

Denna helgen har jag och pluttan ätit frukost ihop för en gångs skull. Vardagarna blir det ju aldrig längre och jag har varit dålig på att äta frukost alls länge nu. Himla mysigt iallafall.

Sedan har jag tvättat och spenderat två timmar utomhus med Gullan & hjärtat i solskenet. Såå härligt! Vill bara ha vår nuuuu!!

Blev god middag när vi kommit in och Gullan åt med oss. Myse.
Joje kom hit vid åtta typ. Hon ska sova här och passa Nattis imorgon eftersom det är röd dag och dagis är stängt. Jag börjar jobba kvart i sju imorgon så ska få vara med på rapporten för första/sista gången under praktiken. Haha, är enda dagen jag börjar kvart i istället för sju.

Har precis duschat och bäddat ner mig. Så nu ska jag försöka sova så jag kommer upp imorgon.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0