Nojig ..

I eftermiddag vid tre var det 48 timmar sedan mitt senaste symtom på magsjuka. Så då är jag smittfri, wiho!
Därför ska jag umgås med min fina Ida ikväll, inte setts på ca två veckor nu (!)

Har ju varit skitorolig för att Nattis skulle börja spy med, så igårkväll bunkrade jag upp med kuddar, handdukar och spyhink vid sängen. Haha! Hände som tur var inget under hela natten men bättre att vara förberedd ifall olyckan skulle ha kommit.

Jag är så sjukt shoppingsugen. Blir jag alltid när jag är hemma och har tråkigt. Så igår klickade jag hem lite och det stillade inte mina shoppingfingrar ändå. Hade velat åka till Halmstad eller Jkpg och gå i affärer.

Nattis hade dragit ut halva sitt rum till vardagsrummet innan och denna gången skulle jag inte ge mig. Så efter ca en och en halv timma så var äntligen alla leksakerna inne på hennes rum igen. Måste verkligen försöka bli lite strängare mot henne, annars kommer hon bli en bortskämd unge som tror att man inte behöver göra något själv här i livet. Och så ska hon inte bli!
Så hädanefter ska jag få henne att plocka in sina leksaker på rummet varje gång hon drar ut dom hit. Får se vad lilla fröken Lorentzon tycker om det. Höhö.

Snart lägga Nattis (och antagligen mig själv) och sedan städa och duscha innan Ida kommer.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0