Sommarlov ..

Längesen nu igen..

Hänt sen sist:
- fått sommarlov. Dessutom positivt överraskad av mina betyg. Bara förväntat mig ett E i tre av kurserna men slutade med två C och två D. Asnice!
- Gisledagarna, karuseller och fest. Helt okej!
- Nattis har kommit in i en period då hon inte ska somna på kvällarna så haft en del jobbiga kvällar med att lägga henne.
- Varit på minisemester i päronens husvagn på Tylösand med Nattis. Helt underbart!
- Jobbat lite på Hagis, trivs mer och mer för varje gång.
- Fint väder, så mycket utomhusbus.
- Träffat lilla Chelsea efter dom kom hem, så mycket piggare tjej nu.
- Nattis har haft nässelutslag efter myggbett. Jobbiga dagar för henne då hon stundvis skrek av smärta för att det gjorde så ont. Såg riktigt hemskt ut.

Igår tog min älskade lillebror Pontus sin student. Så tillsammans med stor del av familjen så firades detta i Bor, skitkul att träffa alla!
Nattis har pappahelg så henne träffar jag inte förrens imorgon, min lilla skrutta. <3

Sleten idag så kvällen blir lugn. Joje ville göra något som inte involverar alkohol så får se vad vi hittar på för skoj.

Har utbildning för jobbet på måndag. Förflyttningsteknik & brandutbildning. Sen blir vi bjudna på mat på Hagis.
Ska se om jag kan gå brevid på natten nu i veckan. Ska bara kolla om frugan kan sova här dom två nätterna.
Sen hoppas jag att jag blir inringd så mycket som möjligt också, ska ta varenda tillfälle jag får att jobba då pengarna behövs.

Nä, nu ska jag slå på två och ligga här och dega i några timmar. Höhö




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0