Magic Mike ..

Igår kollade jag & Joje på Magic Mike när Nattis hade somnat.
Dra åt helvete vilken film! Var ju så att man satt och dreglade sig i genom filmen. Muuuums!!!

Vaknade halv åtta idag och Nattis har redan hunnit välta upp och ner på hemmet. Haha.
Om några timmar har det gått två dygn sedan Nattis vistades på dagis så vi verkar ha klarat oss undan magsjukan. *peppar,peppar*
I eftermiddag ska Nattis iväg på sin pappahelg. Hon ska busa och leka med Nova säger hon. Hihi.

Har betalat in räkningar och diverse utgifter. Även fört över pengar till syster som ska sparas. Körkortspengar är det tänkt som. Gött!! Detta året ska jag sätta igång med det.

Ikväll blir det nog höganloft med fina brudar. Blir nog himla bra!

Nu ska jag bygga lego med min lilla fisunge. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0