Föräldrarmöte ..

Idag var det föräldrarmöte på dagis. Nattis fick vara hemma med Johanna så länge. Underbart att få höra alla föräldrar och fröknar som säger hur charmig dotter jag har, min lilla snutta! <3

Hon har lagt sig i min säng medans jag var ute och rökte så vill inte väcka henne för att bära in henne till sin säng utan hon får sova med mammsen. <3

Imorgon är sista två lektionerna innan lovet. Skööönt! Ska försöka hinna handla till kalaset innan skolan, annars får jag göra det efter.
Systeryster har varit i Ullared idag så hon har handlat lite åt mig. Saker till kalaset, mjukisbrallor till Nattis & en spann med hellokitty-lego. Visste inte ens att det fanns hellokitty-lego, fanns inte när jag handlade födelsedagspresenter till hjärtat iaf. Hihi, men då får hon en till försenad ifrån mig. Om jag nu inte ger den imorgon. Höhö..
Nu ska jag käka mackor med äggröra eftersom jag inte har hunnit äta idag. Omnomnom!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0