sick baby ..

Hostan har inte gett med sig, blivit mer till och med. Stackars plutt.
Varit ute lite idag i det fina vädret. Vårkänslor!!




Bortskämd utav grannarna. Dom kom ut med godis till henne & Linnea när dom såg oss ute.

Blev pannkakor till kvällsmat idag. Hjärtat fick inte ens i sig en hel. Och bananen i eftermiddags tog hon typ två tuggor på innan hon gav upp.



Både näsan & munnen (dregel) står som en fontän på henne med.
Så imorgon blir det vårdcentralen. Risken är väldigt stor att hon har halsfluss då hennes hals är sån här och Bell har halsfluss och dom träffades ju för några dagar sedan..

Hon hann sova i typ 45 minuter innan hon vaknade ordentligt utav en hostattack och var jätteledsen.
Försökte lägga henne i min säng, icke sa nicke. Hennes säng igen, icke sa nicke. Min igen, nej. Nu ligger hon i sin säng och har fortfarande inte somnat stackarn..
Febern kom smygandes innan också men hon fick ipren dels för att den inte skulle stiga och för att lindra smärtan i halsen, kanske inte hjälper men värt ett försök. Känner mig så hjälplös..


En liten sjukling. <3

Såfort hjärtat har somnat ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig jag också.
Lär bli en lång natt med många vakna stunder.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0