Ollaräd ..

Igår följde vi med Hanna, Robbin & Nova till Ullared.
Fick sjukt mycket för pengarna. Fick bl.a. keps, jacka & fleecejacka till Nattis.
Vårjacka & kofta till mig. Och massa utomhusleksaker till hjärtat.
När vi kom ut därifrån fick jag sån sjuk huvudvärk som höll i sig tills jag la mig igårkväll.
Hanna bjöd iallafall på sjukt god mat efter vi hade kommit hem.
Sen gick vi ut en runda så barnen fick leka innan vi gick hem.

Somnade innan tolv igår, inte illa pinkat!

Hjärtat är på dagis och jag städar, har bara dammsugning kvar.
Musiken på max och jag är glad idag trots att solen verkar försvinna.

Bilder från senaste dagarna:























Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0