Bästa födelsedagen so far ..

När jag vaknade trodde jag att dagen skulle vara precis som vanligt. Men fika med Hanna, Robbin & barnen, Ida & Joje överraskar med en supergod tårta som gjort, Ida bjuder på pizza, filmmys med I & J. Och såklart så kommer smset jag har väntat på. Jag har blivit moster till älskade lilla Chelsea. :D det gjorde hela dagen, lyckan är total! Så glad att det har gått bra och att lilla prinsessan mår bra. <3 Väntar på bild på lilla fisen. Och såklart längtar jag ihjäl mig tills jag får mysa med henne <3 Imorgon åker Nattis till Hanna & Robbin för en pappahelg och broder Robert hämtar upp mig och Ida för en helg på Tylösand/Halmstad. Vad kan jag säga? Jag är glaaaad!! Och fick extra morgonmys av hjärtat imorse. Precis som att hon visste att det är mammas dag idag. <3 kärlek till min älskade lilla tjej! Mamma älskar dig till Pluto och tio gånger om!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0