kalv ..

Igår blev det inget bloggande, fyfan vad dåligt jag mådde.
Självförvållat så får egentligen inte lipa, men min blogg också så lite kanske... Haha.

Lördags var det iallafall utgång med tjejerna.
Skogen & Paui kom en stund på eftermiddagen, eller aa. Skogen stannade kvar och gjorde sig iordning här.
Sen åkte vi på förfest hos Amanda i Gvd, bra förfest! Åh vad jag vill ha min kamera nu så jag kan se alla bilderna som jag är rätt så 100 % säker på att dom är retarded allihopa.
Blev dock liiite för mycket alkoholintag för min del. Minnesluckor som heter duga.
Så jävla tråkigt, en utekväll och man kommer ihåg typ hälften. Vad är meningen med det då?!
Vaknade upp hemma, dock utan kamera & baklucka till min mobil. Freakin awesome tänkte jag.

Efter ett x antal samtal till vännerna som för övrigt bara blev värre för varje samtal. (Gillar som sagt INTE att inte veta vad jag gjort) Var iallafall inget farligt, bara pinsamma grejer.
Ida har både kameran & luckan till mobilen. Hade gett det till henne på kvällen så jag INTE skulle slarva bort det. Hah.

Var full när jag vaknade igår. Mådde jävligt bra. Det förändrades dock när jag nyktrade till. Fyfan vilken bakfylla.
Helt lealös i kroppen, kalvade två gånger, mådde allmänt bajs hela dagen.
Så nu dröjer det ett bra tag innan jag ger mig på en utekväll igen. Och den gången ska jag ta med mig mindre alkohol med!

Igår tackar jag gudarna för att Hanna fanns! Hon bjöd på mat på eftermiddagen och våfflor på kvällen. Även om jag inte fick i mig som vanligt så var det iallafall gott. Är alltid cphungrig på bakfyllan.
Nattis var supersnäll hela eftermiddagen/kvällen, förvånad att inte karma gjorde henne till en surröv igår bara för att jävlas. Men hon var så snäll så min lilla plutt. <3

Idag har hon varit på dagis, just nu sover hon middag. Borde väl vakna om en stund.
Måste ner och handla idag med, så det får det bli idag iallafall.
Och jag ska äta något skitgott idag, är ganska så vrålhungrig eftersom jag inte fick behålla det jag åt igår.


Och btw, fan så snygg jag var! Paui med såklart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0