halsjävel ..

Igår var jag & Paddis i Gvd. Hämtade kläder hos Heidi som jag skulle köpa av henne, superfina grejer!
Och lilla Nellie var såå söt. "Flickan?" "Nellies!" "Nellie köpa godis"


Fattas fyra plagg som redan ligger i tvätten efter natten/dagen.

Väl hemma i Ss igen så var maten färdigserverad hos Hanna & Robbin.
Hanna hade gjort supergod kasslergratäng.
Bestämde att Nattis skulle sova där igår istället för idag så vi kunde kolla på skräckis.
Gick jättebra att lägga Nattis och hon vaknade inte en gång så länge jag var där iallafall.
Kollade iallafall på paranormal activity 3, läskig på vissa ställen men ingen slår ettan!
Igår påbörjades även min hosta, men då var den mild om man jämför med idag.

Vaknade kvart i nio trots att Nattis inte var hemma. Asirriterande.
Hostan idag har varit från helvetet minst sagt. Helt seriöst så har det inte gått 5 minuter mellan hostattackerna.
Nova har ju åkt på halsfluss och vi har umgåtts med dom iprincip hela veckan så risken är ju rätt stor att det är det jag åkt på.
Har hostat så kraftigt så att jag har spytt två gånger. HATAR HOSTA!
Har fan hellre spysjuka och feber samtidigt än denna jävla skithostan.
Hinner inte må bra i fem minuter som sagt..
Rädd för att natten kommer bli likadan. Skjut mig tack!

Gick iallafall bort till Hanna & Robbin runt två och blev ännu en gång bjuden på mat. Snälla vänner man har!
Jag, Hanna, Nattis & Nova var även ute en stund och gungade och gick runt.
Nattis fick köra sin vagn och hon var lagom mallig. Jag fick absolut inte ta över!

Har precis duschat, stod och skållade halsen med varmt vatten. Hjälpte för stunden men nu är det igång likadant igen. Wiho! undrar hur många host det hade blivit om jag skrivit host för varje gång jag hostar under detta inlägget. Gosh.. 

Nä, ska sluta lipa nu. (tills imorgon iallafall)
Här kommer lite bilder från igår/idag.












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0