Halmstad ..

Blev Halmstad idag. Först såg det rätt mörkt ut på klänningfronten, men när vi kom in på Vila så såg jag en tjej som bar på en svart-guldig klänning. Precis en sån jag ville ha. Så försökte hitta den men fanns bara svarta kvar. Så frågade i kassan och dom sa att dom var slut.
Tog en svart och ställde mig i kö till provrummen. Ut kommer tjejen med den guldiga klänningen och hennes kompis frågade om hon skulle ha den. Nej.
Oh, hoppas det är min storlek tänkte jag. Frågade tjejen om storleken och visst fan var det min storlek! Så jag fick den utav henne och den passade perfekt. Var meningen att den var min. Himla glad blev jag. Fick dessutom 100:- rabatt på den för att det var en pytteliten repa bak vid dragkedjan. Syns typ inte ens. Haha! Asgött.

Hittade även jeans, smycken och lite till Nattis. Hahah! Ida och jag kom bort ifrån varann inne på h&m. Då kom hon till barnavdelningen. "Hur kunde jag veta att jag skulle hitta dig här?" Hahah. Jag är makalös!

Nåja. Allt hade gått bra med Nattis hos mamma och pappa. Hon hade till och med ätit bra. Inte hänt på typ en månad nu. Hoppas det håller i sig.

Ikväll blir det bara att slappa framför tvn. Gatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0