Flicks ..

Idag har Nattis lekt med Timpa som har varit hos Gullan & Andy.
Hon sov dessutom till tio (!) idag så hon fick inte sova middag. Får ju inte förstöra våra bra rutiner bara för att vi har lov.

Idag har Minna, Ida och Joje varit här. Mys! Kul att träffa Minna som jag inte träffat vardagligt på flera år.
Blev tacos med Ida, gott som fanken. Längesen jag åt det nu, tro det eller ej. Haha.

Vaknade upp med halsont idag. Mindre rockigt alltså... Hoppas verkligen det är bättre innan nyår!

Imorgon ska iallafall jag, Ida och Frida träffas och planera/handla mat och sånt inför nyårsafton.
Nattis skulle egentligen till robbin idag eftersom det både är hans helg + nyår. Men eftersom vi ville va helt säkra på att deras magsjuka är över så sköt vi upp det tills imorgon. Inget jag är sugen på att få.

Nåja. Nu ska jag snart sova.

Fett snygga blåmärken jag har va?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0