work and in love ..

Sovit sjukt dåligt inatt. Hela tiden "drömt"/"tänkt i sömnen": Tänk så händer det.. Vad gör jag då? Måste fråga om det.. osv. Ni fattar poängen.
Vaknade halv sju och trodde att jag hade försovit mig, lyckades somna om och gick upp strax innan åtta när larmet ringde.
Fick väcka hjärtat tjugo över åtta så hon fick äta & få lite kläder på sig innan hon blev hämtad utav sin moster.
Åkte med dom ner till jobbet (haha, låter fortfarande skitkul att säga jobbet!)
Idag blev det 6 timmars jobb, var inte så jättemycket att göra framåt eftermiddagen eftersom vi var där alla fyra.
Gick iallafall skitbra och tiden flög iväg, älskar det jobbet! (Har ju trots allt jobbat där innan fast för en annan chef.)

Hjärtat kom hem en stund efter jag hade kommit hem, då blev det mys & bus innan vi begav oss till mina päron för att äda lide maod. Satt fint! Var verkligen inte sugen på att laga mat när jag kom hem så det är tur man har sånna snälla päron. <3
Gick hem vid sju och då blev det mys i en timma innan hjärtat skulle sova.
Imorgon har vi hela dagen för oss själva så då blir det mys,mys,mys & lite bus. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute ett par timmar.
Sjukt att man uppskattar tiden så mycket mer nu när man har jobbat/ska jobba. Känns som att man vill göra något mysigt/roligt varje stund man har tillsammans.
Igår träffades vi i max en timma innan hon skulle sova. Och på morgonen var det bara en halvtimma innan hon skulle till dagis. Och sen inget idag förrens jag slutade jobba/hon kom hem.
Hinner sakna henne sååå mycket, både bra & dåligt. Min älskade lilla plutt. <3

Blir jobb måndag, tisdag & onsdag vad jag vet än så länge. Från 8 fram till 15-16.
Sen skulle vi se lite hur mycket jag behövs och sånt där.
Mitt val hade ju varit varje vardag 7-8 timmar & eventuellt något skift varannan helg.
Vågar man hoppas på att det blir så mycket? Håller tummarna iallafall, hade varit awesome!

Tog ett bad för en stund sedan, frös som ett asplöv så var riktigt skönt.
Blev dock inte så långvarigt, Hanna skrev att hon skulle komma så jag hoppade upp ur badet och fick träffa hennes lilla sötnos! Blev kär direkt, han är numera min nya pojkvän. Världens sötaste lilla hårboll!
Och superhäftigt namn om hon nu väljer att behålla det. Ginzo, aw. Bara det säger ju allt. I'm in love! Haha.

Ska snart bädda ner mig i sängen och kolla lite tv innan jag antagligen somnar väldigt skönt.
PUUUUSSSSS PÅ ER, JAG ÄR VÄLDANS, VÄLDANS HAPPY!! Nu känns det verkligen som att pusslet är komplett så att säga, jobb var mitt enda vill ha på listan just nu och det har jag fått. iiiiihhh!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0