love life ..

Inne på jobbvecka två och jag älskar't!
Förra veckan jobbade jag 41,5 timmar. Inte illa pinkat för att ha en tjänst på 50 %.
Han satte 50 procent som jag är utlovad iallafall, sen kan det ju bli mer som det blev förra veckan.
Denna veckan var/är det jobb måndag, idag & på fredag.
Min helg med hjärtat så blir inget jobbande i helgen. Bara massa mys! <3
Blivit så mycket piggare och gladare. Bara att komma ut och känna att man gör någon nytta, träffa nytt trevligt (för det mesta) folk gör sån stor skillnad.
Visst är det jobbigt att inte träffa Nattis lika ofta, men den tiden vi har är verkligen så mycket mer välspenderad nu.
Nu hittar vi på roliga saker när vi har tid ihop just för att man får ta vara på den tiden vi har nu om dagarna.

Idag efter jobbet körde pappa mig & hämtade Nattis nya säng och en stor expedithylla.
Nattis blev superglad för sängen och somnade som en prinsessa i den. Inga krusiduller med henne inte. <3

Hyllan hade jag först tänkt ha i vardagsrummet men det blev inte bra så jag har den i klädkammaren istället för att köpa en ny byrå till Nattis alla kläder.. Haha.
Så nu har jag 16 hyllplan att lägga kläder i. Blir nog superbra. Slipper ha allt ipressat i hennes byrå så att man har ett helvete att hitta det man letar efter. Haha.

Denna veckan ser väldigt lovande ut!
Imorgon - Ledig = kvalitétstid med hjärtat.
Fredag - Jobb och sedan ska vi bada i badhuset med Miranda & Thea.
Lördag - Kalas för Bell & Nova.
Söndag - Cirkus! (Så spännande att se vad Nattis tycker om det)

Längtar tills imorgonbitti. Antingen kommer Nattis ropa på mig som vanligt eller så kommer hon komma och väcka mig i min säng eftersom hon kan ta sig ner ifrån sin säng själv. Hoppas på nummer två, iiihh mys!!
Bara hon inte skiter i att väcka mig och hittar på bus (!!) hahaha. Skulle inte förvåna mig. Tur att jag har det barnsäkert iallafall.

Jaa, så livet trallar på. Jag är sjukt nöjd med hur det ser ut just nu! Behöver faktiskt ingenting mer.
Min plutt, min familj, mina vänner & mitt jobb. Det är kärlek! <3
Daniiiiiiii
2012-06-05 @ 21:15:07

Uppdatera??? :P (Aaaaa)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0