suuuuuuul ..

Heeeey sunshines! :*

Är på strålande humör idag, kan det ha att göra med det strålande fina vädret vi har tross? ;D

Suttit ute sen vi gick upp (för andra gången) riktigt skönt. :D
Stackars mina grannar dock eftersom jag ligger och fläker med magen, haha!
Men jag & Hanna har bestämt att vi ska gå ut och gå en massa när dom kommer hem, har ju inte blivit av med mitt bebishull ännu så tänkte att det är dags för det nu. :P Beach 2012? Haha!

Systeryster har varit här på besök ett par timmar. :)
Kände mig blek igen eftersom hon spenderat en vecka i Egypten. -.-
Så nu ska jag pressa satan eftersom jag ska bli riiiiiktigt brun denna sommarn. ;D

Snuttan ligger och sover nu så då ska jag passa på att lägga mig i badenbadenstolen och steka. :D

Nääähä, det var väl allt för nu. :D Haj!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0