trebarnsmorsa ..

Hey sunshines! :D

Igår var jag & Nattis hos systeryster, Johan & Oliver med Triss, Martin & Yuppie. :)
Käkade på donken innan vi åkte ut till Bor. :)
Där var det bebisbus (Ja, Oliver är fortfarande en bebis också.) Haha. :D
Wiispelande & våfflor, jättemysig eftermiddag/kväll. :D

Just nu sitter snuttan i sin nya babysitter och tittar på barnprogram, jättelängesen hon tittade på barnprogram eftersom hennes gamla babysitter gått sönder. :P

Idag ska jag vara barnvakt åt Josefin & Isabelle, mys! <3
Så idag/imorgon är jag trebarnsmorsa, haha! :P
Tur dom är så snälla och lyssnar på mig, kommer gå finfint. :)
Och vi har tur med vädret också, så tänkte ta en runda på någon lekplats med allihop. :)
Prova och gunga med Nattis idag också, se om hon gillar det. :D Hihi.
Klurar på vad vi ska äta ikväll också, kanske ska göra min camilla specialé? ;D

Just det! Baloo ska också följa med och sova här. :D
Det är ju hos dom han bor nu så sa att han också kan följa med flickorna hit. :)
Så får mysa massa med honom också. :) <3

Angelica kanske kommer ikväll också och håller mig sällskap. :D

Nä, nu ska jag börja plocka lite här så det är fint när familjen Lorentzon/Chacinski dyker upp. :D


MAMMA ÄLSKAR DIG MEST PÅ JORDEN! min lilla ängel.. <3

Hej på er. :*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0