sjuuk ..

Hallu. :)

Nu har det gått ett bra tag även denna gången.. Förstår inte varför jag inte lägger ner mer tid på att blogga, har ju faktiskt rätt mycket tid när Nattis sover. :P

Nu har jag varit sjuk i några dagar, vilket innebär att vi missade stor&liten i tisdags och mammagruppen idag. :(
Men fått lite goda nyheter idag, vi kommer få flytta till en 2a! :D
När är inte bestämt ännu eftersom det beror på när det blir en ledig tvåa på den gården vi vill ha. Men hoppas det går fort iallafall. :)
Så himla skönt att kunna få ha ett separat kök och vardagsrum och även slippa ha skötbordet i sovrummet. :)
Dessutom blir det jättenära till tvättstugan så då kommer jag inte behöva ha hit någon varje gång jag ska tvätta. :) Har även bett om en på bottenplan så man slipper konka allt upp och ner i trappan så fort man varit någonstans. :)
Så nu håller jag & Nattis tummarna för att det går relativt fort och att vi iallafall hinner flytta innan våren. :)

Nathalie har inte visat några större tecken på att hon kommer bli sjuk. *peppar,peppar*
Hon har hostat till någon gång men verkar inte vara sån hosta jag har haft iallafall. :)

Idag har jag mått lite bättre, febern har hållt sig borta sedan imorse. :)
Så nu är det bara hostan som ska bort, den har iofs blivit liiiite mildare nu också.

Vi har inte tid på bvc förrens 7e februari igen så innan dess blir det ingen vikt & längd på henne.
Men hon har nog gått upp ganska mycket, hon käkar ju som en häst min lilla köttabulle. :D <3
Så snart är hon nog över 6 kg. Har även kunnat börja använda vissa kläder i storlek 62, awesome! :D
Jättekul att börja kunna använda dom nu eftersom man har så mycket sött man vill använda. :D

Sen jag skrev sist har det väl inte hänt allt för mycket. Men något som varit kul är ju Olivers 1års kalas, var jättemysigt. :) Och snart är det även kalas för Isabelle som fyller hela 5 år! :)


Morbror Pontus & en glad liten Nattis :D

- it's amazing how you can speak right to my heart.
without saying a word, you can light up the dark. <3

För var dag som går blir du bara en mer underbar person och att se dig utvecklas är en enorm lycka!
Snart är du 4 månader, tiden går sjukt snabbt! Även om jag inte vill att du ska växa upp för snabbt så ser jag fram emot alla kommande åldrar, att kunna leka ute i snön, kunna leka utomhus på sommarn, alla saker som kommer prövas för första gången. Ditt leende är värt allt i världen för mig. Och trots att jag inte har dom bästa förutsättningarna för att kunna ge dig allt i världen så kommer jag jobba så hårt jag kan på att få dig att vara lycklig och glad! Jag älskar dig min fina lilla skatt. <3
-

Nu ska jag fixa iordning snuttans mat sedan dröjer det nog inte länge innan jag somnar.
Så nattinatti ;*

Hanna
2011-01-27 @ 09:00:46

Du har den förutsättning som är bäst att ha - viljan att göra allt för Nathalie och göra henne till en bra människa med bra värderingar

Louise Chacinski
2011-02-05 @ 22:09:33
URL: http://louise-chacinski.blogspot.com

Men sötnöt!!!!♥ (Nattis dårå..fniss)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0