sjuk älskling ..

Good evening. :)

Idag har Nattis rykt på febern, 38.3 hade hon senast så ingen rejäl feber men ändå. :(
Och jag mår sämre än vad jag gjorde igår. Förkyld som fasen har jag blivit, vattenkran till näsa typ. -.-

Denna helgen är ju egentligen Robbins helg, eller ja. Robbins dag. :P Haha, har bestämt att han har henne en natt varannan helg istället för hela helgen. Kör iallafall på det ett tag nu. :)
Men eftersom ingen av oss är krya så får jag ha henne denna helgen så jag slipper sitta hemma själv. :)
Ingen lust att gå ut, visst det är Rosenström men känns inte värt att lägga så mycket pengar på det. Då lägger jag hellre det på kläder till Nattis, mycket roligare! :D
Och hemmafest lockar inte alls, så vi satsar på att bli friska istället. :)

Däremot kanske han skulle ta henne nästa lördag istället för denna helgen, isåfall ska jag på systers födelsedagsfest som också är maskerad. :) Men får se, första målet är att bli friska.

Snuttan ligger och sover jämte mig nu. :)
Måste snart sluta sova i soffan, har gjort det till en dålig vana nu. Meen .. den är ju så skön!!

Nu ska jag snart hoppa i ett varmt bad, var längesen jag badade mer än dom korta stunderna som jag badar Nattis. :P

Så nu säger jag godnatt så hörs vi kanske imorgon. ;D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

camillalorentzon

' när tankar blir till ord. '

RSS 2.0